Rabu, 25 April 2012

dugaann yang kami berlima alami dalam menemuramah seorang wartawan..
pertamanya, seorang dari kumpulan kami tertinggal bas masa bas berhenti dan dyer turun untuk solat isyak... kedua, sampai pg tu, tk der teksi yang nk muatkan 5 penumpang satu teksi.. pening jgak la...
ketiga.. masa blik dari pejbat karang kraf, kami di tipu oleh drebar teksi... terpaksa la kami berlima berjalan blik jalan kaki dari seksyen 17 hingga ke seksyen 25... satu jam kami jalan kaki tanpa henti... penat la... malam blik dari mkan mlm.... nk naik rumah mak sedara kawan tiba-tiba kat bawah tu ada penjegah maksiat.. tergamam kami... takuttt... nasib baik... lpas kami di soal kami di lpaskan... nasib baikkkk... alhamdulillah... cabaran yang kami hadapi sungguh berat, dan itu satu pengalaman yang baru untuk kami semua....


satu-satu pengalamn yang tak dapat saya lupakan bersama-sama kwan2 saya.... saya harap apa yang saya lalui dapat menjadikan ianya sebagai satu pengalamn yang hebat.... trima kasih untuk che awan yang telah membuatkan saya lalui semua ini dan kawan saya yang sentiasa susah dan senang sentiasa bersama saya... thank you a lot....
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan