Ahad, 29 April 2012

setiap kali terlintas name nya di fikiranku, saat itu juga jantungku berdenyup kuat, setiap kali menyebut namenyer hatiku berdebar-debar, setiap kali bertembung dengannya, aku rasa tidak tentu hala, setiap kali bersua dan bercakap dengannya aku seolah- olah hilang kata-kata... apakah ini cinta..? adakah aku layak untuk memiliki cintanyer...? aku hanyalah insan yang lemah serba kekurangan... tidak layak aku berada di sisinya.... cukuplah dyer sekadar penawar dukaku dalam diam.... dyer seorang baik, ensem tidak layak bersama denganku... dyer berhak mendapat insan yang lebih baik dari aku.. tp dapatkah aku menahan persaanku bila tengok dyer bersama orang lain...? sanggggupkahhhh...? tuhan kuatkan hambamu yang lemah ini... hanya doa yang aku blh hulurkan kepadanya.... kurniakanlah orang terbaik untuknya dan berikanlah dyer kebahagiaan........ ampunilah hambamu yang lemah ini Ya Allah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan