Khamis, 24 Mei 2012

saat kau kata...  " i love u" pada dirinya.... hatiku hancur luluh.... tetiba airmataku mengalir... tersentap hatiku bila ku lihat perkataan itu... aku hanya insan biase... doaku moga kau bahagia bersama si dia yang  kau cintai... aku hanya mampu tersenyum bila kau bahagia bersama orang yang kau sayang... maafkan aku kerana berharap pada dirimu... aku tidak menyalahkan dirimu, mungkin aku tidak layak untuk dirimu... cintaku hanya untukmu... walaupun kau bukan milikku... bukan jodohku... ya allah berilah aku kekuatan untuk menerima semua ini dan takdirmu ini ya allah... kuatkan aku ya allah... seikhlas hati aku sangat menyayangi dirinya... tiada kata yang dapat aku luahkan untuknya... tapi cintaku yang suci hanya untukmu... aku akan biarkan cintaku lupuk dalam hatiku tanpa dia mengetahuinya...  berilah kebahagiaan untuk dirinya.. always in my heart ..." My TMN"...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan